info@ddla.gov.az

Vakansiyanın detalları

 

Vəzifə öhdəlikləri:

 

  • Agentliyin səmərəli fəaliyyəti üçün zəruri olan xidməti avtonəqliyyat vasitələri, zəruri olan texnika və avandanlıqlar, mebel, ofis texnikası və rabitə vasitələri, kargüzarlıq və sair ləvazimatlar üzrə ehtiyacların müəyyən edilməsi və onların satın alınması ilə bağlı təkliflərin verilməsi;
  • Agentliyin rəhbərliyinin və struktur bölmələrin səmərəli fəaliyyəti üçün onların xidməti avtonəqliyyat vasitələri ilə təchiz olunması və həmin avtonəqliyyat vasitələrindən təyinatı üzrə istifadəsinin həyata keçirilməsi;
  • Departament və şöbələrin mebel, dəftərxana ləvazimatları və digər avadanlıqlarla vaxtında təmin olunmasına nəzarət edilməsi və onların mühafizəsinin təmin edilməsi;
  • Təsərrüfat məqsədləri üçün ayrılmış material və vəsaitin səmərəli işlədilməsinə nəzarət edilməsi;
  • Agentliyin inzibati binasında bilavasitə iş yerlərinin şəraitinin sanitariya-gigiyena və əməyin mühafizəsinin qüvvədə olan normativlərinə uyğunlaşdırılması məqsədilə tədbirlərin görülməsi;
  • Agentliyin balansında olan binaların (istifadəsində olan iş sahəsinin), avtonəqliyyat vasitələrinin, inventar və avadanlıqların, qurğuların səmərəli istismar olunması, təyinatı üzrə istifadə edilməsi, onların təmiri və qorunması ilə bağlı tədbirlərin görülməsi;
  • Maddi-texniki təchizatın cari vəziyyəti və inkişafı perspektivləri haqqında analitik materiallar hazırlayıb rəhbərliyə təqdim edilməsi;
  • Agentliyin balansında (istifadəsində) olan istismar müddəti başa çatmış və istifadəyə yararsız olan avtomobillərin, texnika və avadanlıqların qanunvericiliyə uyğun olaraq balansdan silinməsi ilə bağlı tədbirlərin görülməsi;
  • Agentliyin inzibati binasının (iş sahəsinin) yanğından mühafizəsi, ilkin tibbi yardımın təşkili, həmin binada (sahədə) sanitar-gigiyenik normalara riayət olunması və təmizlik işlərinin aparılması ilə bağlı tədbirlərin görülməsi;
  • Yanğından mühafizə tədbirlərinin yerinə yetirilməsini və yanğından müdafiə avadanlığının saz vəziyyətdə saxlanılmasını yoxlanılması və nəzarət edilməsi;
  • Şöbənin iş planı, fəaliyyəti ilə bağlı hesabatların tərtibi və təqdimatın edilməsi.

 

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

 

  • Müvafiq sahəyə aid qanunvericilik aktlarını (“Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanunu, Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin Qərarı ilə təsdiq edilmiş “Dövlət satınalmalarına cəlb olunan vəzifəli şəxslərin Davranış Kodeksi” və digərləri) bilmək;
  • Əməyin mühafizəsi, təhlükəsizlik texnikası, istehsalat sanitariyası və yanğından mühafizənin qayda və normaları;
  • Avadanlıq, mebel, inventar, dəftərxana ləvazimatının əldə edilməsi və xidmət üçün haqq hesabın tərtibi qaydaları;
  • MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
  • Peşəkar səviyyədə şifahi və yazılı ünsiyyət bacarığı;
  • Dəqiqlik və məsuliyyətlilik;
  • Analitik düşünmə və təhlil etmə bacarığı;
  • İdarəetmə bacarığı
  • Əməkdaşlıq bacarığı;
  • Komanda işinin təşkili və nəzarəti;
  • Stresə davamlılıq.

 

Vəzifə üzrə təcrübə:

 

  • Müvafiq sahə üzrə minimum - 5 il iş təcrübəsi.

 

Təhsil və kvalifikasiyalar:

 

  • Beynəlxalq ticarət və logistika, iqtisadiyyatın tənzimlənməsi, mühasibat uçotu və audit, iqtisadiyyatın hüquqi tənzimlənməsi və ya digər iqtisadi ixtisaslar üzrə ali təhsil.

 

Dil bilikləri:

 

  • Azərbaycan dili (səlis), İngilis dili (B2) və Rus dili (B1)

 

Arzu olunan tələblər:

 

  • Əməyin təşkilinin, istehsalatın və idarəetmənin əsasları;
  • Təchizat və satınalmalar üzrə Beynəlxalq və yerli sertifikatların və dərəcələrin olması.

 

Müraciət etmə qaydaları:

Maraqlanan namizədlərdən öz Cv-lərini karyera@ddla.gov.az elektron poçt ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.