info@ddla.gov.az

Vakansiyanın detalları

 

Vəzifə öhdəlikləri:

 

  • İşçilərin aylıq əməkhaqqı, mükafat, məzuniyyət haqları və son haqq-hesab ödənişlərinin hesablanması;
  • Əmək qabiliyyətini müvəqqəti itirmiş işçilərə sığorta edənin vəsaiti hesabına ödənilən müavinətin hesablanması;
  • Əməkhaqqı ilə bağlı hesabatların hazırlanması və aidiyyəti qurumlara təqdim edilməsi;
  • Aidiyyəti üzrə sənədlərin elektron sənəd dövriyyəsi sistemi üzrə icrası.

 

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

 

  • Azərbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsi;
  • Azərbaycan Respublikasının Vergi Məcəlləsi;
  • “Mühasibat uçotu haqqında” Azərbaycan Respublikasının qanunu;
  • MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
  • Şifahi və yazılı ünsiyyət bacarığı;
  • Dəqiqlik və məsuliyyətlilik;
  • Təhlil etmə bacarığı;
  • Stressə davamlılıq;
  • Planlama və zamanın idarə olunması bacarığı;
  • Komandada işləmə bacarığı.

 

Vəzifə üzrə təcrübə:

 

  • Müvafiq sahə üzrə minimum - 3 il iş təcrübəsi.

 

Təhsil və kvalifikasiyalar:

 

  • İqtisadiyyat, Maliyyə, Biznesin idarə edilməsi, Mühasibat uçotu və Audit ixtisasları üzrə ali təhsil.

 

Dil bilikləri:

 

  • Azərbaycan dili (səlis)
  • İngilis dili və Rus dilli - (B1).

 

Arzu olunan tələblər:

 

  • ACCA / CIMA / CFA üzrə sertifikatlar, vergi və müvafiq sahə üzrə digər beynəlxalq sertifikatlar.

 

Müraciət etmə qaydaları:

Maraqlanan namizədlərdən öz Cv-lərini karyera@ddla.gov.az elektron poçt ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.